Youtube er klart en værdig spiller på markedet!

Hvorfor skal man tage Youtube seriøst?
Youtube er den 3. største søgemaskine der pt. er. Med dets muligheder for integration på eget website, lagre levende billeder ganske gratis og hjælpe folk til at søge viden i et samlet kartotek for videoer.

Med youtube kan du lave tutorials videoer, med tips til gør-det-selv – udforme opskrifter hvis det matcher dit felt for brancheprofil eller skabe andre interesser om din identitet. Væsentligt er at du laver noget der er værd for det du vi signalere og sælge, og det er okay at tænke i strategier og andre aspekter end kernen i din virksomhed.

Er du måske importør af nødder, og sælger dem både B2B og B2C, kan det jo være inspirerende at udbygge med en opskrift sti der kan inspirere og dermed måske spæde til mersalg af nødder. Man kunne endda være så praktisk æstetisk at være den der giver tips for nødde-alternativer for allergikere, blot for at holde fokus – og at dette kan skabe omtale og interesse for egen profil – at andre end folk med allergi kan finde interesse i din profil.

Så hvad end det handler om at udnyttelse af restproduktet af din ydelse, inddragelse af kernen eller noget helt andet – ¨så tænk i hvad værdien i din film kan være for kunden. Er dette noget de kan nyde gavn af? Er dette noget de vitterligt interessere sig for og er der i dette noget for dem at komme efter? og når det er lavet – kan de finde filmen ud fra det du navngiver den?

Kom godt i gang med din profilering, og læs evt. hvordan man laver personas for at målrette din markedsføring…

 

Share

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>