Nye boller på suppen

Jep det er sket… QR kodens dage er ovre og sig hej til dens afløser NFC!

Selv idag efterspørger virksomheder, designopsætninger med en tilpasset QR kode i design, der linker til virksomhedens profilside. Lad os lige være ærlige og sige: Hvem bruger den? og ikke nok med det, hvornår har du sidst brugt din QR app til at linke dig fra tryksag til digital sag? Måske 3 gange i al den tid QR har eksisteret. Og ikke nok med det, så er den en kæmpe udfordring for mediedesignerens visuelle kreationer. Den er decideret BUT UGLY! Og hvad mere er, så er der sjældent en merværdi i at bruge den, så derfor sidder den i en annonce som en abe grim øje-bæ. Og virksomheder der lægger dem ind på deres webside, uden omtanke for at man digitalt hellere benytter sig af links, da man sjældent screener med telefonen på sin web skærm.

I enkelte tilfælde har QR tjent sit formål. Se på Home’s boligannonce opsætning hvor de linker kode videre til hver enkelte sag.

NFC er derimod en banebrydende afløser for swipe media teknologi, der bliver en af fremtidens store medspillere for apping og genveje til det digitale. Se HER hvordan det hænger sammen

Share

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>