Sociale medier

Ja, du kan godt regne med dem… Skriver du ikke på dem, skriver de sikkert alligevel om dig! Brugere lægger lid til hinanden opfattelser af verden og deler deres meninger i høj grad ud til deres bekendtskaber. Det handler ikke om at man skal være tilstede på alle medier, men mere at man forstå at bruge de, som er relevante for ens virksomhed. Hvordan kan du udnytte disse platforme og skabe et netværk med vækst er en udfordring mange virksomheder står overfor. Du skal kunne bruge din side og målrette nogle aktiviteter som involvere deltagere til brug.

Du kender mange af aktiviteterne fra facebook, som en konkurrence, en afstemning eller lignende gimic. Men hvad kan give dig en sund profil og samtidig skabe god omtale og likes der spæder til mere omsætning… skal det være et tilbud, en film eller noget andet der gør sig gældende for at få mere besøg?

Under alle omstændigheder er der en plan at skabe… For de fleste B2B virksomheder er det ikke relevant at være på facebook – medmindre at man er et brand. Men hvad er så relevant for dig? Hvem skal du kommunikere med og hvordan kan du så nå de folk? Det er en plan vi sammen kan finde ud af…

Share

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>