Grafik & Design

Den visuelle identitet er en hver virksomheds fingeraftryk. Vigtigheden i at kunne sætte sit eget præg i den verden vi befinder os i. Hvad gør dit logo værd at huske i din branche? Lever det op til nutiden? Skiller det sig ud fra den branche i kredser indenfor? Alt dette er relevant, når dit logo skal kunne genkendes og huskes.grafisk-linie_WEB

Med et logo kommer ansvar. Og derfor er det også vigtigt at virksomheden har eller får sig et norm-sæt, som er en pejling for opførsel inde- og udenfor virksomheden. Hvilke værdier vil i gerne signalere og er lavpris også det sikre valg for jer?

Når et logo kommer til verden, er det naturligt at budskabet skal spredes. Derfor vil der komme produkter til i forløbet af dets tilblivelse, som gør at du kan signalere med det. Hvad er planen og hvordan skal virksomheden synliggøres? For nogle er et visitkort nok, hvorimod andre skal igennem den store omgang, med brev- og fakturapapir, mapper, tøj, flag, skilte og biludsmykning medvidere. Sammen findere vi ud af, hvad der er nødvendigt for at profilere din virksomhed.

Share