Alle kan lave en hjemmeside….

 

JA! – men kan alle lave en strategisk plan og struktur der vil passe til dit fagområde og din organisation?

Mange kender nogen, der kender nogen der lige kan lave… Men i alt sandhed, er det så også lige det du vil have – eller rettere bør have. Mange virksomheder ved faktisk ikke hvad de vil have og stiller sig tilfredse med en webside der nærmest ikke er andet en  profilside med almen data.

Viden om nutidens muligheder i den moderne teknologi er få for mange virksomheder, og på den anden side, hvorfor skal de også sætte sig ind i hvad der er muligt på det digitale marked, når der er fagpersoner der kan hjælpe dem med at urede målrettede løsninger.

Ikke andet end en skabelon
Set er det nu efterhånden ofte, at virksomheder ynder at pakke virksomheder i en skabelon. Servicen er upfront i starten af udviklingen, men haltende fremadretet i processen. Vidste du, at der i dag findes mange open souce cms systemer der giver dig frihed til at vælge samarbejdspartner – og at det er gratis platforme? Det vil komme skabelonsmodeller i dit eget grid, men det er for at sikre dig som bruger at siderne ikke hopper, som et andet levn fra 90′erne. Med ordentlig grafik, kan der skabes virkelig store visuelle forandringer sammen med de nye html5 features. “ALT” visuelt er efterhånden muligt.

Vi skal da ha en app
Ligsom alle andre virksomheder, følger små fisk med stimen. Ja, ofte gør selv de store fisk i dette univers, men så er der de små rebelske typer der forstår sig på at skabe værdi med den moderne teknologi. At skabe en app har skabt en tankegang der løber udover sædvanlige platformsløsninger og tvinger firmaer til at tænke anderledes og konceptuelt for en given enhed. Responsive web er nemlig bare ikke nok til at kalde din platform for en app tilpasset løsning – for det er den ikke. Til gengæld har du fået muligheden for at finde endnu en ny form og måde for hvordan du kan profilere din forretning og derigennem skabe bruger service der lægger en ny standard i din branche. og denne kan ikke stå alene, for på en eller anden måde skal budskabet jo over stepperne. Der skal skabes, formes og tilrettelægges en plan der kan få gang i noget marketing – og det er dem vi som bruger finder spændende. Ikke pizza joes profil, hellere just-eat.dk fordi mulighederne er flere. Ikke Torbens sko, men zalando, hvor mulighederne for lige at finde det ekstra du skal bruge til familien - og den frie fragt og gratis retur politik, der tæller for din tidskrævende shopping. Din forretning kan vendes til et koncept udover det sædvanlige, hvor teknologiske muligheder er med til at skabe scenarier, der går udover din branchevante forventning.

Men hvordan kommer du i gang? Hvordan tænker du din forretning ned i en digital platform, og hvordan skal denne afsættes til den rette målgruppe?

Share

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>